Course Details

Kepner-Tregoe® Foundation

Dette 2-dages kursus giver dig en systematisk tilgang til fejlfinding samt hurtigere og mere effektiv problemløsning med forbedret kundetilfredshed til følge. Du uddannes i en række strukturerede arbejdsmetoder til kritisk analyse, som gør det muligt at træffe bedre beslutninger samt proaktivt at analysere og undgå fremtidige problemer.

Kurset er akkrediteret af Kepner-Tregoe®, eksperter i organisatorisk problemløsning, og fører til certificeringen Kepner-Tregoe® Foundation. Formålet er at lære deltagerne at levere en ensartet kundesupport af høj kvalitet.

Som deltager uddannes du i de grundlæggende Problem og Incident Management-begreber, som er udviklet af Kepner-Tregoe® og best practice for kundeservice og supportorganisationer verden over for at forbedre processers performance.

ITIL® giver et klart sæt af definitioner i forhold til Problem og Incident Management. Kepner-Tregoes® processer forklarer, hvordan man håndterer disse problemer og hændelser.

Næste kursus
Der er ingen kurser for dig at registrere. Kontakt Peak for detaljer.
Kontakt Peak
Kommende kurser
Der er ingen kurser for dig at registrere. Kontakt Peak for detaljer.
Kontakt Peak
Se den fulde kursuskalender HER
Bliv ringet op
Har du spørgsmål eller brug for kompetencerådgivning? Indtast dit telefonnummer eller e-mail, så kontakter vi dig snarest muligt.
Selskab :
Navn :

Telefonnummer / E-mail :

Besvar venligst nedenstående spørgsmål for at fortsætte: